سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلنوشته های یه دختر

اینجور موقع هاست که بیشتر از هروقت به وجودش نیاز دارمو نیست.....

و من فقط دلم فقط یه خدا میخواد.......

یه خدا!

یه خدا نمیخوام که قوی باشه...نمیخوام که بزرگترین باشه نمیخوام مهربون ترین باشه فقط باشه!...... فقط ساکت نباشه!

فقط یه خدا باشه که وقتی دلم از ادماش میگیره!..........

. وقتی ته دلم باهاش حرف میزنم......

وقتی دلمو میشکننو فقط یه بغض تو گلوم گیر میکنه! و نمیتونم حرفی بزنم......... ارومکی تو دلم میگم.:....خدایا........

همه چیو ببینه و بخونه....و ......... سکوت نکنه.........

اروم بگه:....... میدونم! میدونم بنده کوچولویه من!..از دلت خبر دارم...... 

منم بشینمو کلیییییییییییییی براش حرف بزنم........... و اونو با دست نشون بدمو بگم:....... اوناهاش...ببینش خدا! اون اذیتم کرده....اون دلمو شکسته.......

خداام اشکامو پاک کنه و موهامو ناز کنه و بگه........: اشکال نداره! تموم میشه! قول میدم  زود بیای پیش خودمو تموم بشه....غصه نخور.......

دلم یه خدا میخوااااااااااااااااااااااااااااااااد......... اصلا نمیخوام مهربون باشه........ فقط یه خدا باشه که سکوت نکنه.......

یه خدا که وقتی بغض میکنم تا ته دلمو بخونه و بگه: حقته..بکش.... همش از سادگیته..... داری چوب سادگیتو میخوری..............

دلم یه خدا میخواد که ساکت نباشه!......

که سکوت نکنه...... مهم نیست بزرگ بودنش.......

یه خدا که بگه : من هستم....میشنوم...میبینم.........

یه خدا..که وقتی دلم میگیره......... باهاش قهر میکنم........ میام تو دنیا مجازیو مینویسم" یه خدا میخوام که سکوت نکنه"........!

بخنده و بگه.....: زهرا کوچولو........ میشنوم....لج نکن....... من میشنوم.....من سکوت نمیکنم.....من هستم..........


نوشته شده در چهارشنبه 91/1/16ساعت 10:51 صبح توسط زهرا نظرات ( ) |


 Design By : Pichak