سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلنوشته های یه دختر

دوباره بی خوابی.........

دوباره دلم گرفته..........

همه ادما میگن....

خواهی نشوی رسوا.......همرنگ جماعت شو.......

اما...... نمیگن همرنگ کودوم جماعت.......

همرنگ جماعتی که سوار ماشین شاسی بلندش پشت چراغ قرمز شیشه ماشینو میده بالا تا یه وقت نکنه کمی پول خرج یه شاخه گل کنه؟

یا جماعتی که التماس میکنه اقا فقط یه شاخه گل بخر؟

جماعتی که گرسنگی کوچیک ترین مشکلشه........

کودوم جماعت؟..... همرنگ کودوم جماعت بشم.... 

یکی برا من معنی کنه.... کجان اونایی که دکترا ادبیات گرفتن........

من تو فهم این ضرب المثل مشکل دارم..........

برام هضم نمیشه

دلم میخواست ماه رمضون بود........

تا همرنگ جماعت میشدم....

همرنگ جماعتی که اخرش پیش خدا رسوا نمیشدم....

خدایا....فقط تو میتونی کمک کنی..........

دلم خیلی وقتا میلرزه خدا.....

حتی بعضی وقتی با دیدن بعضی چیزا.... دلم به همه چی کافر میشه

خدایا.... کمکشون کن......همین

.

.

.

بازم ذکر همیشگیم........: الا بذکر الله تطمئن القلوب

تا توانی ساده و یکرنگ باش....قالی از صد رنگ بودن زیر پاست

 


نوشته شده در یکشنبه 91/2/24ساعت 7:14 صبح توسط زهرا نظرات ( ) |


 Design By : Pichak