سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلنوشته های یه دختر

خدا رو گم کردم....

کسی ازش سراغی نداره؟

در قفس دلم باز مونده

ارزوهام دارن دونه دونه میپرن

دستم نمیرسه بگیرمشون

یکی خدا رو صدا کنه

من خدا رو پیدا نمیکنم....

اون دستش میرسه....

نمیخوام براوردشون کنه

فقط میخوام بگیرتشونو 

بذارتشون تو دلم

همون  جا معلقو بلاتکلیف بین مستجاب شدنو نشدن بمونن....

فقط نپرن

فقط نرن

.

نمیخوام دعایه کسی در حقم بگیــــــــــــــــــــــــــــــــره

میخوام ارزو به دل بمونم

میخوام ارزو به دل بمیرم

خدایا به حرف ادمات گوش نده

من ارزوهامو میخوام خدا

حتی براورده نشدشونو....

همشونو میخوام

.

بغضم اینسری خیلی بی تابی میکنه...

هی بالا پایین میره..... هی لگد میزنه به گلوم....

مشت میکوبه ...

به شیشه چشمام.......

زورم بهش نمیرسه

کم کم....داره میشکنه این سدرو

دیگه از کنترل من خارج شده

.

.

1-خدایا....کجایی که اینسری نمیبینمت...نمیشنومت...حست نمیکنم.....

نکنه داری باهام قایم باشک بازی میکنی؟.....

خدایا بیا..... میخوام بازم یه لیست دعا بدم بهتو...بشینم تا مستجابشون کنی

2-خدایا..... دستم بهت نمیرسه....دست تو که به من میرسه

3-میخوام برم دنبال خدا....نمیدونم کجاست....شایدم هستو جواب نمیده....میخوام برم صداش کنم...... شاید تو دعا توسل صداش کنم جوابمو بده....

4-سخت محتاج دعام.... دعام کن.... دعا کن خدا کاری کنه

5- به قول یه شعری....... تو خود گفتی که در قلب شکسته خانه داری..... شکسته قلب من جانا به عهد خود وفا کن......


نوشته شده در دوشنبه 91/3/8ساعت 1:42 عصر توسط زهرا نظرات ( ) |


 Design By : Pichak