سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلنوشته های یه دختر

امروز...

میخوام 

کفش هام رو دربیارم....

ارومه اروم

سرک بکشم

به خیالاتت

نفوذ کنم....درون خواب هایی که من نیستم

پاورچین پاورچین

انقدر اروم

که حتی نفهمی 

من به خوابت اومدم؟

یا

تو توی خواب من اومدی؟

یک خواب شیرین

مثه رویاهای بچگی

.

.

.

مصرف..."تو"....توی من بالا رفته

به تو...اعتیاد پیدا کرده ام....

اعتیاد شدید

دیگه جواب نمیده...

 میخوام حتی توی خوابهاتم باشم

میخوام انقد غرق بشم درون تو....انقد مصرفت کنم...

که بشی قسمتی از من.... توی خون من....

که وقتی ازمایش خون میدم...

همه دنیا بفمن....

من...معتادم..به تو....به عشقت...

و من با افتخار به همه بگم.....من معتادم....

معتاد اون...

هیچ وقت ....قصد ندارم 

ترک کنم...

.

.

.

خوابتو دیدم... اما هیچکس تعبیرشو نمیدونه

تو هیچ کتاب تعبیر خوابی ننوشته.. 

تعبیر" تو" چی میشه....

"نوشته 13 تیر ماه"


نوشته شده در یکشنبه 91/10/10ساعت 8:1 عصر توسط زهرا نظرات ( ) |


 Design By : Pichak