سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلنوشته های یه دختر

خب بازم سلام

امروز یه متن مینویسم شاید خیلیا قبول نکنن

ولی قبل از نظر تحقیق کنید دیگه وگرنه من میدونم و شماها!!!!!!!!

خب امروز داشتم فک میکردم به معنای کلمات و اینا...

مثلا اسمان.... گفتم زهرا؟؟؟؟؟ چرا میگن اسمان؟؟؟؟؟؟ چرا نمیگن زمین خب......!!!!!!

با کمی تحقیقات زهرا محقق فهمید اس یعنی سنگ..مان یعنی مانند

چون قدیم فک میکردن زمین مثه کاسه میمونه اسمونم یه سنگه که روی این کاسه هستش!!!!!

چقد خنگ بودناااااا..... گالیله روحت شاد واقعا...نیوتن جان دست شماام درد نکنه

و همچنین تشکر میکنم از ادیسون که برق رو اختراع کردند و بقیه دانشمندان رفته و مانده در دنیا!!!!!!!

فاتحهههههههه!!!!!!!

خب بحثو بچسبیم... اره خلاصه اینکه رسیدم به کلمه زن.... جالب بود واقعا!!!!!!!!!!!!!!!

زن  به خارجی میشه "وومن".... مرد میشه "من"

 تو انگلیسی "وو" یهنی وسیله و "من" یعنی مرد

با این حساب "وومن" به انگلیسی یعنی وسیله ی مرد!!!!!!!!!!!!!!!

احمقایه خنگول!!!!!

ولی جالبه که زن تو ایران به معنی زندگی هست

خدایی اون لحظه گفتم زهرا ببین کیا دارن دم از تساوی حقوق زنو مرد میزنن

خلاصه زهرا پوارو یه معما را با فکرایه خودش حل کرد رفت

زهرا دیگه بسته زیادی نوشتی

لطفا هرکی اینو خوند نظرشو راجع به این معنی به نی نی زهرا بگه ببینم شما چی فک میکنید

با تشکر از خودم که اینو نوشتم

با تشکر از خودت که اینو خوندی

با تشکر از خودش که نظر میده

با تشکر از خانواده رجبی و با تشکر از شهرداری منطقه 1 ،2 ،3 ،4، 5 ،6 ،7 ،8 و 9 تهران بزرگ یا کوچک(اندازه فرق نمیکنه)

با تشکر از دوستان تظاهراتی در کشورهای عربی

با تشکر از فلسطین که ثابت میکنه بدتر از ایرانم هست

با تشکر از شهداری لس انجلس که حمایت خارجی کردن

با تشکر از اقای فخری که کل پارسی رو پولی کردن.... وبا تشکر از مامانم که شاممونو فرستاد خونه ابجیم...اینجا شام نبود!!!!!!

 


نوشته شده در یکشنبه 90/8/1ساعت 9:0 عصر توسط زهرا نظرات ( ) |


 Design By : Pichak